liefde voor tenerife! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joy Cuijpers - WaarBenJij.nu liefde voor tenerife! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joy Cuijpers - WaarBenJij.nu

liefde voor tenerife!

Door: Joycuijpers

Blijf op de hoogte en volg Joy

14 Juni 2012 | Spanje, Madrid

Zoo Lieve Mensjes! Dat is lang geleden he!!
Maar eerlijk gezegt heb ik helemaal geen tijd gehad om een verhaaltje te schrijven en eigelijk ook niet zo heel erg veel zin om wat te schrijven.
Maar niet getreurd hier komt mijn Story:

Volgens mij was ik gebleven bij dat Pap en Mam kwamen. Ik zal alles een beetje kort samenvatten van wat we hebben gedaan! Ik had 6 dagen vrij! woehoeee

Zaterdag 26 mei kwamen ze savonds aan.Ik zag ze al rijden in hun autotje, nou alles goed gegaan gelukkig,
Daarna direct lekker gaan uiteten en alles alvast een beetje laten zien, waar ik leef, strand, winkeltjes, bergen , trappen.
En lekker gaan slapen want de nacht ervoor had ik niks geslapen want Angele en ik waren samen met de bus naar Americas geweest en waren pas om 8 uur thuisgekomen, snel gedoucht gegeten werk kleren aangedaan en gaan werken. HAHAHA

Zondags zijn we naar Playa San Juan geweest, dat is een mooi strand ,20 minuutjes rijden, daar lekker gebakken en gezwommen, hier is overal super helder water, dus ik zag gewoon de visjes om me heen zwemmen, heel apart!hahaha
lekker een grote pizza gegeten en savonds naar de Show van Robbie Williams geweest. I JUSTT WANNAA FEEEEEELLLLL, joajoa hy was goed!!

Oke Maandag
om bij hun hotel te komen moest ik altijd eerst 118 trappen op en af, dus ze zagen me al elke morgen aankomen en ik zag ze dan al zwaaien vanuit hun balkon!
haha zo grappig.
Auto weer ingestapt en naar Playa las Americas gegaan, daar hebben we lekker geshopt,leuke spulletjes gekocht, terrasjes gepakt
en heel veel gelopen en veel gezien weer natuurlijk!!Savonds naar de show van MAMA MIAA!!

Dinsdag
zijn we bij het aparthotel(zo heette het haha) gebleven, want het hotel had 2 mooie grote zwembaden,en daar was ook vannalles te doen!(Als ik nu vrij heb ga ik daar ook nog vaker heen om lekker te zwemmen en te relaxen hihi)

Woensdag
huphup in de auto opweg naar Del Teide!de grote vulkaan, hij was echt supersupersuper mooi, de weg daarna toe was ook super berg op, berg af.ff stoppen voor foto´s te maken en weer verder.echt mooi, ook vond ik het wel een beetje op een woestijn lijken,
daarna gingen we naar puerta de la cruz dat is in het noorden van Tenerife!
maar omdat we helemaal naar boven waren gereden voor de Teide, moesten we natuurlijk ook naar onder, dat was apart we reden gewoon door de wolken, zo raar, door de wolken hahahahah, ochja heb ik dat ook eens meegemaakt he!
In puerto aangekomen, natuurlijk als eerste ergens gaan eten, en wat rondgelopen,
savonds naar de brazilian showw partieeeee,

Donderdag
zijn we naar de Spa geweest waar ik werk, en mochten we 2 uur gebruik van alles maken, dus lekker in de sauna´s jaquizi, floatin pool alles.mmm
daarna naar Costa Adeje gegaan, heerlijk gegeten echt super lekker bij een chinees vrouwtje mmmmmmm ik heb der nu alweer zin in! maar 7 juli staat het klaar heb ik gehoord hihi! Super mooi strand gevonden, maar het was al laat om er nog te gaan liggen dussssss back to the hotel.
savonds nog uitgweest,,,,

Vrijdag mijn laatste vrij dag, maar we moesten verhuizen byebye Vigilia park:(

met pappie en mammie
naar Playa el Duque geweest, echt super super super mooie strandd, wit strand! geen zwart hahah, met een hele lange boulevaard met winkeltjes en eettentjes, gezelligg
natuurlijk terug gaan eten bij het chineze vrouwtje, from belgium??? NO HAHAH.
nog leuke dingetjes gedaan, en toen was het tijd voor afscheid te nemen want zaterdagmorgen vlogen ze vroeg back to limburgke!
was wel jammer natuurlijk ,want de dagen zijn echt snel gegaan, maar we hebben zeker genoten, en ik vond het super leuk dat ze me zijn komen opzoeken!!hihi THANKSSSSSS

Nou dat was dat,

even terug komen op het verhuizen.
1Juni moesten we dus uit Vigilia maar we wisten helemaal niks, dus ons koffer was gepakt, maar we wisten niet waar we heen moesten ofhoe ofwat. Niet wij alleen moesten verhuizen. Alle nederlandse stagaires en dan zijn er 10!
First choice moch blijven buhh:(

Oke dus met zijn alle opweg naar ons appartement, 5 minuutjes lopen met al onze koffers en iedereen een hangover hhaha, aangekomen, in ons huis, gelukkig bleven angele en ik wel gewoon samen met zijn 2e op een kamer en werden we niet gemixt, daar zijn we wel echt blij mee! deur open, wat een stank whahahh vreselijk was het op dat moment, doe de balkon deur open, WE HEBBEN GEEN BALKON neeeeeee dat was erg van 2 balkons naar geen balkon:( ohnee huilen.. ochja snel de koffers erin gezet en gaan kijke naar de andere kamers.eigelijk hadden we het nog wel getroffen,want priscilla ging op der bed zitten, en het brak gewoon door midden zo grappig en overal hebben ze olifanten staan hahaah

opzich zijn we der nu wel aangewent, we hebbe nog steeds alles, dus we moeten echt niet klagen ,maar vigilia was gewoon te super! en daarom viel dit een beetje tegen.
gister is der zelfs een poetsvrouw geweest!en we hebben een eigen wasmachine dus wat zeur ik nu eigelijk he! HIHIIHIH
onze buren zijn 2 limburgse jongens die stage lopen bij animatie ook in ons hotel,dus is wel fijn om limburgs mee te praten.
En de andere meisjes wonen dan boven ons, dus eigelijk is het meer een groot huis, waar iedereen de hele tijd bij elkaar ligt aan te bellen hihi.



Oke we hebben natuurlijk nog veel gepartyedddddddddd te veel eigelijk want mijn lichaam is echt moe HAHAH!!
en natuurlijk veel mensen ontmoet,meestal wel engelse mer dat is alleen mer goed voor mijn engelss he hahaha(A).

Maarja in de spa is nog steeds niet veel te doen, denk ook niet echt dat het oooit hier druk word. maar die 3 weken kan ik dat ook nog wel volhouden!!.

Morgen en Zaterdag heb ik vrij, eindelijk heb het nodigggg, lekker chille aan de pooool!!

en k was met n collega op internet naar schoenen aant kijken , en waren echt super leuke, dus nu gaat ze me 2 paar meebrengen,, jeahhh ik wil ze echt hebbenn maar moet helaas nog tot zondag wachten hahah leuke informatie he!!

Nou natuurlijk hebbe we nog veeeeeeeeeeeel veeeeel meeeer meegemaakt, maar ik vind dat ik al best veel heb vertelt nu!
en anders wordt het misschien saai om te lezen he!!

en ik vind het helemaal niet leuk, dat ik hiernaast zie staan over 23 dagen ben ik thuis!zo raarr, de tijd gaat echt te snel!!

seeeeeee youuuuuuuu sooooon
xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Juni 2012 - 11:11

    Linda:

    Ik heb alles weer opnieuw beleefd na het lezen van je verhaal, haha.
    Wij vonden het ook heeeeeeel erg leuk!!

    Voor de laatste 3 weken, have fun
    xxxxxxxxxxxxx
    Mam

  • 14 Juni 2012 - 12:06

    Kristel:

    heel erg leuk verhaaltje en dat van Robbie Williams heeft mam me niet verteld :(

  • 14 Juni 2012 - 15:25

    Astrid:

    Zo te lezen was het erg gezellig! Op naar het volgende verhaal ;) xx

  • 17 Juni 2012 - 16:58

    Petra:

    joy waat een verhoal,achter 3 weake busse alweer de 2 de daag hie
    dalijk mot nederland veur de 3 de keer ,kiekse aug weer?bo geit noa de stad kieke.
    jo en ig zeen net bie opa en oma geweas ,pap en mam van dig woore aug doa,hubbe we same gegeate .nou joy nog een paar leuke weake doa en tot snel take care groetjes petra.

  • 22 Juni 2012 - 14:09

    Desiree:

    nou nou wat 'n verhaaltje weer geweldig. Ik zou er bijna zelf stage gaan lopen.hahaha.Past alles nog ik 't koffer voor de terug weg of heb je kilo's bijgekocht haha.Nog hhel veel plezier en dan tot in limbabwe xxxxxx desiree

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stage Tenerife

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2012

einde avontuur stage tenerife komt te dichtbij:(!

25 Juni 2012

loveee

14 Juni 2012

liefde voor tenerife!

22 Mei 2012

Bearevelke!!!

14 Mei 2012

Partyverslag eigelijk
Joy

.

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 1152
Totaal aantal bezoekers 24616

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Juli 2014

Excited and Nervous.

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Stage Tenerife

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: