Bearevelke!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joy Cuijpers - WaarBenJij.nu Bearevelke!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joy Cuijpers - WaarBenJij.nu

Bearevelke!!!

Door: Joycuijpers

Blijf op de hoogte en volg Joy

22 Mei 2012 | Spanje, Madrid

Zo daar ben ik weer, ff denken waar ik gebleven was,
Nou afgelopen dinsdagavond de Lion King gekeke met angele dennis en veeeel chips hahah!!
Woensdag na het werk lekker pizza gaan eten met hun, en een live concert gegeven, mensen gingen spontaan mee zingen hahha!

Nou Donderdag had ik dus mijn vrije dag!!
maar omdat het weer niet zo super was, dacht ik , ik pak de bus na playa las americas en dan ga ik daar winkelen, Dus de bus gepakt geen idee waar ik moest uitstappen, na 1uur in de bus te hebben gezeten, werd ik toch wel erg misselijk. ik riep STOP!!!!! en de buschauffeur liet me eruit! Oke waar ben ik? ofja maakt ook niet uit eigelijk!
kwam een man langsgelopen ik vroeg, SHOPPING,SHOPPING,SHOPPING kom mit zei die denk ik!
Oke daar was dus een soort van winkelcentrum, paar leuke winkels, ik stond in het pashokje moest ik heel erg na de toilet,dus ik snel gevraagt TOILET TOILET TOILET???

arriba arriba oke oke gevonde en weer terug hahaha
schoenen en een rokje gekocht!
Daarna wat gaan lopen opzoek naar nog meer winkels, geen idee waar ik was, maar het was er echt super mooi! mooie lange zandstranden met mooie palmparasollen!!mmm
Nog wat rondgelopen, en opzoek naar een bus terug...
Eindelijk gevonden, in mijn beste spaans aan een oude vrouwtje gevraagt of de bus naar puerto santiago gaat. no no nino (nee nee kind)
ff gewacht, dus moest ik eerst de bus naar Adeje pakken, daar aangekomen kwam de volgende bus zeg ik, playa americas!! hij zei no no, ik wou al uitstappen, roep ik opeens NEAAA ik moet naar playa de arena hahah, net optijd ingestapt en weggerede, joyjoy togg.
T ritje duurde maar 30 minuten terwijl de heenweg 1uur duurde, ik snap der nog steeds niks van mergoed, ik ben thuisgekomen hahahahahaha
Wat een avontuur weer he!!
s´avonds hebben we lekker gekookt, erpel, spinazie en kip!! Super lekker goed kook team zijn wij!!
We hadden super veel zin om uit te gaan dus gingen we naar de Nederlandse meisjes, vragen wat de bedoeling was(want we zouden uitgaan).

maar nee ze wilden niet mee uitgaan want ze waren moe, oke daar nog ff gechillt,om 12 uur na huis gegaan, we willen helemaal nog niet gaan slapen, oke bikini maar eens uitgedaan en snel snel omgekleed,stukje gaan lopen en bij bar centraal belandt.
Wat gedronken, en opeens gingen Adam en Roxanne van first choice in de taxi ze gingen naar playa las Americas om uit te gaan, de taxi deur bleef open staan voor ons. WIJ WILLEN OOK MEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Angele zegt komwe goan mit!
neaa man ich hub niks bie mich, jwaall! och kom we goan gweun mit OKEE!!
ik heb wel 100x gezegt dat ik eruit zag alsof ik naar het strand ga mergoed!
Dus daar zaten we in de taxi met een saaie taxichauffeur op weg naar Americas haha,. Woo zeen we mit bezig!?
maar t was zown super super super te gekke leuke avond,wat we echt niet hadden verwacht,dat we super blij waren dat we waren meegegaan!!

Vrijdag had ik nog vrij, om 7 uur waren we thuis en om 11uur stond opeens de poetsvrouw voor mijn neus.snel opgestaan na de supermarkt gelopen, alweer gein zon dus de hele dag niks gedaan en me kut gevoelt hahah stomme alcohollieee hiihhi
s´avonds kwam priscilla ff langs om te kijken hoe het met ons ging, en om te vragen of we mee naar bar centraal gingen, neaa hubbe we echt gein zin in, n uur later zaten we toch bij bar centraal, ochja woorom auch neet he! HIHIHIHIHIHIHI

Zaterdag hebben we niet veel gedaan, om 1 uur snachts bedachten we ons ineens om een pizza te gaan eten mm lekker chicken!
en na meeeer dan een dikke week! zijn we ook nog maar eens gaan renne, ik was het al helemaal verleerd want ik kwam amper vooruit, op die stomme bergen hahahahaah!

Maandag op het werk elkaar een mentol pakking gegeven op de benen, super super super koud, we konden amper nog lopen, maar ook dit is goedgekomen.
na het werk nog ff met zijn alle aant zwembad gelegen, daarna flink booschappejn ingeslagen!
s´avonds naar Bar c.
Kom we gaan uit!!!!!
neee,neee,jaa, waarnaar toe?. nee, nee, JAA!!,misschien,nee,neee...
nouja dan gaan we toch gewoon, n paar gingen met de auto en n paar met de voet! Aangekomen in playa de Arena, YEAHHH karaoke! Met angele danielle en een engelse Mama mia gezongen!!
HAHAHAHHAAH
het was zooooooooooooo vals maar wel echt funny!!

Dat was het dan alweer, want vandaag is het alweer vandaag!!

ik heb 4 of 5
dagen vrij als pap en mam komen dus dat is wel echt heel chillie! kunne we veel leuke dingen gaan doen!!
hihihihi

seeeyouuuuuuuuuuuuuuuu
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



  • 22 Mei 2012 - 10:53

    Kristel:

    doe bös nog altied aeve gek mer waal leuk! Väöl plezier mèt pap en mam :)

  • 23 Mei 2012 - 20:20

    Linda:

    See you ja, eindelijk na 6 lange weken en je hebt ook nog gewoon de hele week vrij als we er zijn.
    Zeker gaan we leuke dingen doen.
    xxxxxxxxxxxxx
    Mam

  • 24 Mei 2012 - 10:59

    Joy Cuijpers:

    jeahhhhhhhhh 6 dagen vrij!!!

  • 25 Mei 2012 - 09:16

    Desiree:

    't kan niet op daar bij jullie, dat word afkikke als je terug bent hahaha.
    heel veel plezier met de ouwtjes en sjop ze doei

  • 27 Mei 2012 - 15:38

    Astrid:

    Veel plezier deze week xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stage Tenerife

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2012

einde avontuur stage tenerife komt te dichtbij:(!

25 Juni 2012

loveee

14 Juni 2012

liefde voor tenerife!

22 Mei 2012

Bearevelke!!!

14 Mei 2012

Partyverslag eigelijk
Joy

.

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 24625

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Juli 2014

Excited and Nervous.

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Stage Tenerife

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: