einde avontuur stage tenerife komt te dichtbij:(! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joy Cuijpers - WaarBenJij.nu einde avontuur stage tenerife komt te dichtbij:(! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joy Cuijpers - WaarBenJij.nu

einde avontuur stage tenerife komt te dichtbij:(!

Door: Joycuijpers

Blijf op de hoogte en volg Joy

02 Juli 2012 | Spanje, Madrid

klein kort laatste verslagje
De titel zegt het al, mijn tijd hier is bijna voorbij, de tijd is zo snel gegaan, echt snel ik kan niet beseffen dat ik hier al bijna 3 maanden ben, ik zou zeker langer willen blijven, maarja aan alles komt een einde he..

Vandaag nog werken, en morge is de laatste werkdag in de Spa,
daarna hebben Angele en ik 3 dagen samen vrij, dus gaan ze zeker alleen maar genieten en genieten en genieten! HAHAH

vorige week hadden we ook samen een dagje vrij en zijn we lekker gaan shoppen en naar het strand in los cristianos geweest, de nacht ervoor waren we daar uitgweest, en t zag er allemaal zo leuk uit,dat we nu overdag erheen wouden! haha was het zeker waard. alleen we dachte rond 11 uur we pakke de bus maar eens terug naar huis, scheen de laatste bus om 10 uur te rijden, ja shitt, we konde we de bus na adeje pakken, maar vandaar moesten we dan maar met de taxi gaan. okee pijnlijk geld maarja
later zullen we erom lachen
heb nog wat leuke kleertjes enzo gekochtt!


nou wat is er nog meer gebeurt,
gister zijn de nieuwe stage meisjes aangekomen...
zaterdag ben ik met kimberley danielle en first choice na Americas uitgeweest, was ergg gezelligg!!

gister wouden angele en ik naar monkey beach gaan!
eerst natuurlijk voetbal gekeken haha
JEAAHH wat een feest, vuurwerken, toeterende autos, vlaggen alles. wel grappig.
maar dus daar aangekomen met de bus,
het was 12 uur, scheen het al voorbij te zijn.
dusja dan gaan we maar gewoon naar americas he haha
dus 2 nachten heb ik overgeslagen haha
en toch voel ik me nog fit hoor
ja leuk om te weten he HAHAH

donderdagavond/nacht/morgen/dag houden we natuurlijk onze afscheidparty hahah

vrijdag gaan we misschien nog naar het noorden, daar kan je goed shoppen!
we zien het wel
we zijn niet zo van het plannen hahaha

nou mensjess
zie jullie allemaal heel erg snell he!
xxxxxxxxxxxxxxxx
muchooooo amorrrr!!

  • 02 Juli 2012 - 14:40

    Kristel:

    bohhh Joy, achteraaf is 't weer ômgevlaoge hè... Nou fijne trökreis en den zeen w'r ôs weer hè. Feest ze!!

  • 03 Juli 2012 - 10:33

    Joy Cuijpers:

    joaa echt heel erg snel gegoann:(
    Bedankt en tot zienssssss xx

  • 03 Juli 2012 - 17:12

    Petra:

    jaja nog 4 nachtjes slapen,en dan ben je weer thuis.ik zou zeggen geniet nog effe en dan zien we je gauw.doeiiiiii

  • 04 Juli 2012 - 14:27

    Desiree:

    Domme det ging snel. en nu afkikken voor limbabwe, heel fijn AFSCHEIDS feest en tot gauw xxxxDesiree en bubs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stage Tenerife

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2012

einde avontuur stage tenerife komt te dichtbij:(!

25 Juni 2012

loveee

14 Juni 2012

liefde voor tenerife!

22 Mei 2012

Bearevelke!!!

14 Mei 2012

Partyverslag eigelijk
Joy

.

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 758
Totaal aantal bezoekers 24623

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Juli 2014

Excited and Nervous.

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Stage Tenerife

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: